2014. december 17., szerda

A nagy válogatás

Konyha rendben, könyvek elpakolva, mi van még hátra? Hát igen, kitalálni, hogy milyen ruhákra is lesz szükségem Málagában :).
Milyen jó kis feladat, de nőként az ember lányának ilyenkor a szeme előtt egy óriási cunami és földrengés képe jelenik meg. Főleg úgy, hogy annyi de annyi ruhám van, hogy óvatosan becsülve is több mint tíz nagy fekete, 200 literes zsákot tesz ki :(. Ilyenkor - vagyis ha csomagolásra és költözésre kerül a sor - akkor nagyon de nagyon elszégyellem magam. De tényleg, hogy a viharba' tudtam összevásárolni ennyi rongyot. Mondjuk anyukám mindig azt szokta mondani, hogy "Lányom, neked az összes vagyonod a ruháidban van." Őszintén szólva nagyon de nagyon igaza van.
De sajnos nem csak ruháim vannak, hanem rengeteg táskám, cipőm, ékszerem, sálam, kabátom, stb. (a satöbbi alatt értem a többi lomot, amit egy nő élete során össze tud gyűjteni :)). A vicc az egészben az, hogy ezeknek a ruháknak összesen csak a 10%-a volt már rajtam. A maradékot miért is nem vettem fel soha? A választ minden nő nagyon jól tudja: mert nem tudom mivel felvenni! Milyen hülye válasz - de így van, sajnos :).
Nos, hát abból a több mint 10 zsáknyi ruhából kellett először is válogatnom a Gardróbra, másodsorban pedig kiválasztani max 32 kg-nyi feltétlenül szükséges darabot.
A fájdalmas igazság: néha még egy hétvégére sem tudom összerakni, hogy mit akarok felvenni, honnan tudhatnám, hogy milyen nadrágra lesz majd szükségem Málagában?
Még mielőtt sokkot vagy legalábbis hasmenést kaptam volna, elkezdtem reálisan gondolkodni. Így is, úgy is át kell válogatnom a ruháimat, hát akkor már úgy fogok eljárni, hogy minden darabot, amit szeretnék vinni, azt külön rakom. Ez így nagyon jó megoldásnak tűnt - először. De amikor már láttam, hogy lassan a második zsáknál tartok, akkor elkezdett a homlokom kissé erősebben ráncolódni. Sebaj, ahogy egy korábbi kollégámtól tanultam: "Az élet úgyis megoldja!" - ja :).
Két óra és valami bűnrossz Harrison Ford sci-fi után sikerült is a gúnyáimat átválogatni! Fél siker!
Ekkor kellett volna elkezdenem azon gondolkodni, hogy hogyan is fogom belegyömöszölni ezt a rengeteg rongyot az óriásbőröndbe ... de nem tettem, és nagyon jól tettem :).
A lakás közben kezdett úgy kinézni, mintha valami átmeneti szállás lenne. Mindenhova ösvényeket alakítottam ki, hogy éjszaka, ha elindulunk vándorútra, akkor ne essünk hasra egy vagy két zsáknyi ruhában :).
A legfontosabb, amit korábbi tapasztalataimból fakadóan megtettem, az az volt, hogy minden zsákot felcímkéztem. Ugyanis amikor Londonba költöztem, ezt nem tettem meg, és amikor először jártam otthon, egy fél napom átment a - természetesen - fekete zsákok átbogarászására. Na, de ezen kitérőtől eltekintve, egész jól sikerültek ez a művelet. Lettek olyan címkék, hogy: nyári rucik, szoknyák; sálak, kendők; stb.; és az idő haladtával egy olyan zsákot is sikerült összekészítenem, mely az alábbi kedves post-itet kaptta: következő szállítás :).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése