2015. január 6., kedd

Szilveszter éjjel

Azt mondjákk, tartják, vélik, hogy szilveszterkor csodák törtenhetnek. Ja, a filmekben, mint a 2012-es Szilveszter éjjel (New Year's Eve) cimű 2011-es moziban. Mondjuk szeretem azt a filmet, mert arra a másfél órára én is New Yorkban lehetek. Egyszer szeretnék oda eljutni, talán, majd egyszer.
Milyen is volt Malagában a szilveszter? Zajos, hangos, vidám - viszont nekünk nyugodt, csendes, filmezős és pont. Valahogy nekem nem mennek az ilyen kötelező ünneplések. Olyan lesz a következő éved, amilyen volt az utolsó. A mienk nyugodt, nevetős és boldog volt. Én így szeretem.
Persze tervbe volt véve, hogy kimegyünk az utcára megnézni, hogyan ünnepelnek itt délen a spanyolok.
Meg is vettem egy üveg Cáva-t már a hét elején, hogy kellőképpen lehüljön szilveszter éjszakájára, és úgy számoltam, hogy egy kis délutáni alvás átsegít az éjszaka nehézségein.
Hát nem így lett, se délutáni szieszta, se éjféli pezsgőzés a tengerparton. Ja, merthogy a végső cél az volt, hogy a Cáva a parton bontódik fel, és ott kerül elfogyasztásra.
Úgy néz ki majd máskor kerül erre sor. Vagy sosem, mert szilveszterkor is otthon akarok lenni :).
Mindenkinek boldog új évet!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése